Wat is de moderne werkplek van Accountify?
Bij de Accountify Moderne werkplek werken jij en je collega’s direct vanaf je laptop, pc, tablet of mobiele telefoon. Er hoeft niet in ingelogd te loggen op een "serveromgeving". Je betaalt bij Accountify een vaste prijs per maand per medewerker, deze prijs is inclusief onze Servicedesk ondersteuning.
De apparaten van jullie organisatie worden door ons professioneel ingericht zodat medewerkers optimaal kunnen werken.
Mogelijkheden
- Apparaten professioneel ingericht en beveiligd
- Gebruik de nieuwste applicaties, die automatisch worden geüpdatet
- Bedrijfse-mail, agenda, taken, contacten en bestanden alle apparaten
- Makkelijk samenwerken in de Cloud
- Vergader eenvoudig met klanten en collega's
- Vervangend apparaat bij calamiteit
- Bel via Teams, vanaf je werkplek en onderweg
- Microsoft Office apps (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- Beveiliging bedrijfsgegevens op je laptop, pc, tablet en mobiel
- Professionele ondersteuning van onze Servicedesk
- Automatiseer bedrijfsprocessen met het Microsoft Power Platform
- Managementdashboards en operationele rapporten via PowerBI
- Vaste prijs per maand
Modern samenwerken
We zorgen ervoor dat alle benodigde applicaties op de apparaten staan, de printers zijn ingesteld en de beveiliging optimaal is. De Microsoft Office app’s zoals Word, Excel, Outlook en PowerPoint horen bij het abonnement. We zorgen ervoor dat jullie organisatie met eigen bedrijfse-mailadressen kunnen communiceren. Iedere medewerker krijgt 1TB aan persoonlijke opslag in de Cloud. Daarnaast kun je eenvoudig in de Cloud samenwerken met collega’s of externen aan hetzelfde bestand.
Beveiliging en service
Wij zorgen ervoor dat je apparaat top beveiligd en AVG proof is, op verschillende manieren. We zorgen er bijvoorbeeld voor dat wanneer het apparaat gestolen wordt, het bedrijf zeker kan zijn en aantoonbaar is dat de data beveiligd is en niet kan uitlekken. Daarnaast worden bedrijfsgegevens door ons beschermd door middel van 2FA. Dit is bedoeld om bedrijfsdata te beschermen voor gevaren van buitenaf. Ook worden de apparaten door ons beveiligd door middel van een antivirusprogramma.
Daarnaast ontzorgen we onze klanten volledig. Is er toch eens een probleempje of vraag, dan staat onze Servicedesk klaar om alle vragen op te lossen. Hiervoor ontvang je geen meerfactuur, deze service is inbegrepen in onze abonnementen.
Wanneer je apparaat onverhoopt niet meer goed werkt, brengen we je een vervangend apparaat zodat je gelijk verder kan. Je huidige apparaat wordt door ons gerepareerd.
Single sign on
Medewerkers hoeven voortaan slechts één keer in te loggen en krijgen daarmee toegang tot alle applicaties die aan de desbetreffende medewerker beschikbaar zijn gesteld. Dit zonder dat er extra wachtwoorden benodigd zijn. Wanneer je als beheerder een medewerker verwijderd, wordt ook automatisch de toegang tot de desbetreffende applicaties uitgeschakeld. De applicaties dienen deze optie wel te ondersteunen. Zo voorkom je dat ex-medewerkers toegang blijven houden tot je systeem.
Wat kost de Accountify Online Werkplek?
Wil jij je ICT ook zo gebruikersvriendelijk, eenvoudig en veilig geregeld hebben?
En wil jij ook betaalbare vaste prijsafspraken?
Dan zijn wij de oplossing voor jou!
Stel je vragen direct.
Wil je meer weten? Neem contact met ons op.
Moderne Werkplek
vanaf
€95,00
per medewerker per maand
Omschrijving
Moderne Werkplek incl. Servicedesk ondersteuning. Werken vanuit je bureaublad op je eigen apparaat. Geschikt voor Microsoft 365 en webapps.
Eigenschappen
- Professioneel installatie en beheer van apparaten
- Altijd werken met de laatste software versies
- Accountify Servicedesk ondersteuning inbegrepen
- Beveiliging van apparaten en bedrijfsdata
- Makkelijk inloggen met Single Sign On
- Microsoft Office licentie
- Eigen e-maildomeinadres met postvak van 50 GB per gebruiker
- Microsoft Teams
- 1TB cloudopslag in Onedrive per gebruiker
- 1TB cloudopslag in Teams/Sharepoint voor gezamenlijke bestanden
- Microsoft 365 Business Premium licentie
- Antivirus software (Bitdefender)