top of page
Moderne laptop

 Partners 

Minox – ongekend efficiënt je administratie op orde

Met ruim dertig jaar ervaring kent Minox de branche van accountants- en administratiekantoren. Veel accountants- en administratiekantoren maken de komende jaren de stap naar een volledig digitale administratie. Zo gaat de kwaliteit van de administratie drastisch omhoog, lever je meer waarde aan de ondernemer, bespaar je op het jaarwerk en ben je eindelijk van de piekdrukte af.


Een op maat afgestemde samenwerking tussen ondernemer en accountant of boekhouder, gecombineerd met de juiste software die dat ondersteunt, is een duidelijk zichtbare trend. Dit betekent voor kantoren dat de samenwerking met de ondernemers verandert.

​

Samenwerking tussen accountant en ondernemer

Minox ziet een belangrijke rol voor de accountant om samen met de ondernemer deze samenwerking vorm te geven. De accountant stemt zijn diensten af op de specifieke wensen van zijn klanten. Het kunnen leveren van maatwerk aan klanten om klantspecifiek waarde toe te voegen voor de klant is een belangrijke factor in de propositie van de accountant. Op deze manier zal ook de kwaliteit van de administratie omhoog gaan. Zeker als je hierbij gebruik (laat) maken van Scan & Herken. Met de RGS Analyzer in Minox kan de accountant vervolgens klantspecifieke dashboards maken om nog meer inzicht te geven aan de ondernemer.

​

Door het gebruik van de RGS Analyzer in een up-to-date administratie wordt de ondernemer direct voorzien van de financiële status van hun onderneming. Op basis hiervan kan je als kantoor je klanten voorzien van gericht advies, waarmee jouw toegevoegde waarde verder wordt verhoogd.

​

Met het innovatieve platform Accounting Connected biedt Minox maatwerk samenwerking tussen accountant en klant. Hierbij kan de accountant samen met de klant bepalen hoe deze zijn administratie aanlevert. Mensen zijn gewoontedieren en ondernemers zijn dat zeker ook. Sommigen willen veranderen, anderen niet. Daarbij is het belangrijk dat je met één digitale werkwijze verschillende groepen ondernemers kunt bedienen. Mocht er ondersteuning nodig zijn dan kunnen zowel accountants als hun ondernemers met een eigen abonnement gebruik maken van de persoonlijke en deskundige Customer Support afdeling van Minox.

​

Minox verbindt met Accounting Connected

Minox maakt software waar je blij van wordt. Wij ontwikkelen onze software namelijk samen met jou. Met andere woorden; Minox luistert en gaat de dialoog aan met jou, om zo tot de beste oplossingen te komen. Daarom hebben wij regelmatig innovatiesessies waarbij je rechtstreeks invloed hebt op hoe Minox ontwikkeld wordt. Onze software is eenvoudig van opzet en biedt specifieke eigenschappen voor boekhouders, zoals snel kunnen boeken en gemakkelijk kunnen corrigeren.

 

Daarbij zorgen wij voor een optimale toetsenbordondersteuning, zodat je razendsnel kunt werken. We zijn voortdurend op zoek naar hoe het beter en efficiënter kan. Denk bijvoorbeeld aan het direct vanuit jouw boekhouding kunnen betalen met Bizcuit. Een slimme en efficiënte manier om snel betaalruns en salarissen te kunnen betalen. Maar er is meer. De markt verandert snel en wij spelen hier  graag op in. Hoe doen wij dit? Wij werken samen! Zo is Minox voorzien van een Open API welke integratie met andere softwareoplossingen mogelijk maakt. Er zijn al veel koppelingen en er komen elke maand meer bij.

​

Minox vormt hiermee een ecosysteem die naadloos op jouw bedrijfsprocessen aansluit en waarbij de samenwerking van jou als kantoor met je klanten centraal staat!

​

Kijk voor meer informatie op

www.minox.nl

bottom of page