Stel je voor dat je gesprekken automatisch kunt laten samenvatten, analyseren en toevoegen aan je CRM-pakket.

Klinkt dit als de toekomst? Voor ons als realiteit.

Met Accountify Voice AI bespaar je al snel minimaal één uur per week per gebruiker.

Stel je voor..

hoeveel tijd medewerkers zouden kunnen besparen als gesprekken automatisch worden opgenomen, samengevat, geanalyseerd en worden verwerkt in jouw CRM-systeem, en dat allemaal vanuit één app.


Accountify Voice-AI

Onze add-on oplossing voor Microsoft Teams, helpt medewerkers met het opvolgen van telefoongesprekken en Teams meetings.


Automatische opname & samenvatting:

Accountify Voice AI neemt niet alleen gesprekken op, maar zorgt direct voor een beknopte samenvatting zodat je zelf geen notities hoeft te maken.

Analyse

het gesprek wordt automatisch geanalyseerd en het sentiment van beide gespreksdeelnemers wordt beoordeeld met een cijfer. Hierdoor krijg je direct inzicht in zaken zoals de stemming en klanttevredenheid.

Gesprekscoach

medewerkers krijgen persoonlijke tips om gespreksvaardigheden te verbeteren. Zo word je bijvoorbeeld herinnert aan het vooraf bespreken van een agenda of doelstelling.

Acties

Accountify Voice-AI geeft je concrete actiepunten die voortkomen uit het gesprek. Denk hierbij aan het versturen van een vervolgmail of het op een later moment terugbellen.


Microsoft Teams

Ontdek de kracht van geïntegreerde communicatie met Microsoft Teams. Met deze veelzijdige tool transformeer je jouw werkplek naar een dynamische omgeving waar samenwerken en bellen samenkomen. Of je nu op kantoor bent of op afstand werkt, Microsoft Teams maakt het mogelijk om:


Alle communicatie op één plek te hebben:

Chatten, vergaderen, bestanden delen en bellen, allemaal binnen één platform.

Met elk apparaat te bellen:

Naadloos switchen tussen je laptop, tablet of smartphone zonder in te boeten op functionaliteit.

Te besparen op telefoonkosten en hardware:

Verminder uitgaven door je traditionele telefooninfrastructuur te vervangen met een cloud-gebaseerde oplossing.

Eenvoudig te configureren:

Stel je telefonieomgeving snel en zonder gedoe in, aangepast aan jouw zakelijke behoeften.

Productiviteit te maximaliseren:

Werk efficiënter door directe toegang tot collega’s en klanten, ondersteund door de vertrouwde Office 365-integratie.

Veilig en up-to-date te werken:

Profiteer van automatisch beheer en de nieuwste beveiligingsupdates, zodat je je kunt focussen op wat echt belangrijk is.